یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳

شبکه وایمکس رایانه دانش گلستان یک ماه دیگر رسما آغاز به کار می‌کند

گرگان

سه شنبه ۳۰ آذر ۱۳۸۹ - ۰۹:۵۵:۰۰


رییس هیات مدیره اپراتور وایمکس رایانه دانش گلستان از واگذاری اینترنت پرسرعت بی سیم از ماه آینده در استان گلستان توسط این اپراتور خبر داد.<BR>

وایمکس نیوز- سید امین میری در گفت و گو با خبرنگار ما با اشاره به اینکه تجهیزات شبکه نصب شده و هم اکنون امکان واگذاری اینترنت پرسرعت بی سیم در این استان وجود دارد، گفت: بر اساس پروانه فعالیت باید برخی از تجهیزات به تایید برخی مراجع ذی صلاح برسد.
وی با بیان اینکه این اپرتور در فاز نخست تمام استان گلستان را تحت پوشش قرار می دهد، ادامه داد: برای سرویس دهی مناسب در تمامی شهرهای استان گلستان به صورت مجزا سایت نصب شده است.
وی در پاسخ به این سوال که آیا به دلیل تاخیر در ارائه سرویس، توسط سازمان تنظیم مقررات جریمه خواهید شد، اعلام کرد: تاکنون رگولاتوری دراین باره مطلبی را به اپراتورها ارائه نکرده است.
میری بیان کرد: هم اکنون شبکه آماده بهره برداری است و تاخیر در ارائه سرویس وایمکس خارج از حیطه فعالیت این اپراتور قرار دارد به همین دلیل امکان جریمه شدن به این دلیل بعید به نظر می‌رسد.
چهار اپراتور مبین نت، ایرانسل، اسپادان و رایانه دانش گلستان،
11 اسفند ماه 87 پروانه اپراتوری و فضای فرکانسی خود را از سوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی دریافت کردند و متعهد شدند 9 ماه پس از دریافت پروانه، فعالیت خود را در مراکز استان‌هایی که پروانه فعالیت در آنها را دریافت کرده‌اند اقدام به ارایه سرویس‌ کنند.

 

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو